Wednesday, 11 June 2014

Kenapa?

Assalamualaikum


Ya Allah...

Kenapaaa?
Kenapa kawan Diba berubah tiba tiba?
Kenapa dia dah tak tegur Diba macam dulu?
Kenapa dia dah berubah?

Aku rindu dia yang duluu
rindu dia yang sentiasa buat aku tersenyum
rindu perangai dia yang gila gila
rindu perangai dia yang sporting habis
rindu nak tengok dia bergurau semuaaa

Kenapaa tetibe jee?
Let me tell youu..
aku sayang kau macam aku sayang kawan kawan akuu yang lain, aku rindu nak bual bual dengan kau, aku rindu nak kau tegur akuu macam kau tiap tiap hari tegur aku.. aku rindu nak kongsi cerita sesame,  Salahkah aku Ya Allah?

Kawan, aku haraaaap sangat kau tak berubah, aku tawu, mungkin akuu ade buat salah, maafkan akuu. Kau kawan yang pernah aku ada time aku tengah susah, kau selalu bagi nasihat kat aku, kita selalu share masalah sesame kan? 

Yes, ramai orang anggap kitorang ni "special".. Tapi, kami hanya kawan sahajaa. 
Gelisah ! Resah ! Susah hatiii !!

Kenapa orang cepat sangat berubah? Dunia Dunia

me

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Comment Anda